پروین:كرش يك نفره نمي‌تواند موفق باشد
گل نرگس
فرهنگی/اجتماعی/علمی/ورزشی/...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 20 / 11 / 1389برچسب:, توسط En.Ali Golestani(علی گلستانی)

يشکسوت فوتبال ايران گفت: کرش به تنهايي نمي‌تواند در فوتبال ما موفق باشد.

 

 

 علي پروين در خصوص حضور کرش در تيم ملي فوتبال کشورمان اظهار داشت: کرش مربي بزرگ و کارش را بلد است اما در نتيجه گرفتن زياد خوب عمل نکرده‌ است.
وي افزود: بايد بدانيم مشکل فوتبال ما با حضور يکي دو نفر حل نمي‌شود و اگر بخواهيم موفق شويم ايشان بايد 4-5 نفر مثل خودش را بياورد و در تيم‌هاي پايه و اميد ما قرار دهد.
پروين تاکيد کرد: در حال حاضر براي ما تيم‌هاي پايه و اميد بايد مهم‌تر باشد. ما در کنار کرش بايد استفاده‌هاي ديگري هم کنيم يعني از مربيان خوب مثل علي منصوريان استفاده کنيم تا تجارب اروپايي‌ها را به مربيان خودمان انتقال دهيم.
پروين خاطرنشان کرد: به مسئولان فدراسيون فوتبال پيشنهاد مي‌کنم که شرط و شروط خاصي که غيرمتعارف باشد را قبول نکنند. عليرغم اينکه کرش مربي بزرگي است اما بايد اهداف فوتبال کشورمان را قبل از عقد قرارداد به او بگوييم.

پروين درباره بازي ايران و روسيه گفت: من يک نيمه بازي را ديدم. واقعا بچه‌هاي ايران را بدون استرس، راحت و منطقي و بدون عجله بازي کردند و نتيجه‌اش را ديديم که اين تيم را شکست داديم و چند موقعيت داشتيم پس چرا در مقابل کره در زمين خودمان چسبيده بوديم و تکان نمي‌خورديم.


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: